Warunki gwarancji mebli vallmo
Pamiętaj, że
- Kompletność mebli pod względem ilościowym i elementy szklane należy sprawdzić przy odbiorze mebli.
- Uszkodzenia mechaniczne niewidoczne (brak uszkodzeń opakowania kartonowego) należy zgłosić w ciągu 7 dni od daty zakupu. W takim przypadku Kupujący powinien zachować i okazać na żądanie Sprzedawcy oryginalne opakowanie, w celu wykluczenia ewentualnych szkód transportowych pod rygorem odmowy realizacji uprawnień wynikających z gwarancji.
- Wady nie objęte gwarancją będą usuwane odpłatnie.
- Naprawy reklamacyjne będą realizowane w terminie nie dłuższym niż 30 dni licząc od dnia uznania reklamacji za zasadną.
- W przypadku zaistnienia konieczności sprowadzenia części zamiennych, czy też w innych przypadkach uwarunkowanych technologicznie, termin może zostać wydłużony maksymalnie do 90 dni.
Warunki Gwarancji mebli Vallmo:
- Gwarancja udzielana przez Vallmo Sp. z o.o. na wyprodukowane Produkty wynosi 2 lata od daty odbioru mebli.
- Gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Czas trwania gwarancji liczony jest od daty odbioru mebli.
- Gwarancja na zakupione Produkty nie wyłącza, nie ogranicza i nie zawiesza uprawnień nabywcy, które wynikają z niezgodności towaru z umową oraz z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
- Wszystkie prawa przysługujące nabywcy, które wynikają z niniejszej gwarancji, mają zastosowanie według prawa kraju, w którym nastąpiła sprzedaż.
- Odpowiedzialność Producenta z tytułu udzielonej gwarancji obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w Produkcie (w szczególności: wady materiałowe, konstrukcyjne lub wykonawcze powstałe z winy Producenta).
- Gwarancja obejmuje wszystkie Produkty, które są używane zgodnie z zasadami prawidłowego użytkowania i eksploatacji.
- Roszczenia z tytułu gwarancji Kupujący zgłasza do Sprzedawcy.
- Zgłaszając reklamację Kupujący zobowiązany jest przedłożyć dowód zakupu.
- Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone w formie pisemnej i powinno zawierać dokładny opis wady.
- Kupujący traci uprawnienia przewidziane gwarancją, jeżeli przed upływem jednego miesiąca od stwierdzenia wady fizycznej nie zawiadomi o tym Sprzedawcy.
- Za prawidłowy montaż zgodnie z instrukcją montażu dołączoną do mebla oraz jego ustawienie odpowiada Kupujący.
- W razie stwierdzenia konieczności Gwarant ma prawo dokonać wizji lokalnej w pomieszczeniu Kupującego celem zweryfikowania zasadności reklamacji. W tym celu Gwarant umawia z Kupującym termin wizji lokalnej w dni robocze. Brak współpracy Kupującego z Gwarantem w zakresie umówienia terminu wizji lub uniemożliwienie dokonania wizji w umówionym terminie skutkuje utratą praw wynikających z gwarancji. Te same zasady dotyczą wizyty przedstawiciela Gwaranta w pomieszczeniu Kupującego w celu demontażu, montażu elementu lub usunięcia wady.
- O przyjęciu zgłoszenia reklamacyjnego przez Gwaranta Kupujący będzie powiadomiony.
- Jeżeli po zgłoszeniu reklamacji nie dokonano oględzin, przyjmuje się, że w przypadku, gdy Gwarant nie ustosunkował się do reklamacji w ciągu 14 dni, uznał reklamację za zasadną.
- O uznaniu reklamacji za nieuzasadnioną Gwarant powiadomi w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji. – w przypadku braku kontaktu ze strony Gwaranta we wskazanym okresie reklamację uważa się za zasadną.
- W przypadku gdy wada stanowiąca przedmiot reklamacji jest według oceny Gwaranta usuwalna, świadczenie gwarancyjne będzie realizowane w drodze naprawy lub wymiany elementów.
- Jeżeli charakter wady nie wymaga jej usuwania w warunkach fabrycznych naprawę gwarancyjną mającą na celu przywrócenie przedmiotu do stanu zgodnego z umową można wykonać poprzez zamówienie elementów zamiennych. Gwarant zastrzega sobie możliwość wykonania naprawy w lokalu Kupującego
- Jeżeli podczas realizacji reklamacji, stwierdzi się obniżenie jakości przekraczające stopień normalnego zużycia – a tym samym uszkodzenia wywołane zmianą lub przeróbką, dokonaną przez Kupującego lub osobę trzecią, bądź towar będzie zdekompletowany (brak części składowych lub wyposażenia niezużywalnego, a niezbędnego przy ewentualnej dalszej sprzedaży), Sprzedawca potrąci równowartość uszkodzonych lub brakujących elementów oraz kosztów ich wymiany.
- O sposobie załatwienia reklamacji decyduje Gwarant.
- Bezzasadna odmowa oględzin Produktu w miejscu jego użytkowania lub warunków w jakich jest on użytkowany lub bezzasadna odmowa przedstawienia dodatkowych informacji, związanych z zaistnieniem wady, skutkuje nieuwzględnieniem roszczenia reklamacyjnego
- Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z rękojmi.
- W przypadku konieczności zwrotu Produktu lub udostępnienia go w celu zbadania, warunkiem przyjęcia Produktu do reklamacji jest jego wyczyszczenie oraz zapakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem w transporcie. Reklamowany Produkt należy dostarczyć wraz z dokumentami na adres Producenta. W przypadku odrzucenia reklamacji, Produkt odsyłany jest zwrotnie na koszt nabywcy.
- Gwarancją nie są objęte wady, braki i uszkodzenia mebli wynikające z:
- niewłaściwego bądź nieostrożnego transportu lub przenoszenia mebli,
- zdarzeń losowych i działania siły wyższej,
- błędów montażowych,
- winy ekipy montażowej,
- użytkowania mebli niezgodnego z zasadami użytkowania mebli,
- braku pielęgnacji lub pielęgnacji niezgodnej z zasadami pielęgnacji mebli,
- tytułu odbarwienia frontów wystawionych na długotrwałe działanie promieni słonecznych,
- naprawy lub przeróbki mebli wykonanej przez Kupującego lub na jego zlecenie,
- w meblach sprzedawanych z ekspozycji wady, uszkodzenia, zużycie i braki ilościowe elementów stwierdzone w momencie zakupu,
- wady i uszkodzenia, w wyniku których obniżono cenę mebla,
- różnic w profilach i odcieniach wynikających z cech charakterystycznych dla surowców naturalnych, z których wykonano mebel. Ze względu na procesy produkcyjne i różnorodność partii towarowych mogą wystąpić nieznaczne różnice w odcieniach koloru, nawet w przypadku zakupu kilku sztuk tego samego wyrobu.
- szkód i usterek spowodowanych przez zwierzęta